Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

daaah

Jag blir så sur alltså, varför ska alla saker gå sönder när man absolut inte har några pengar över till nåt?
Min mobil är fortfarande halvdöd,
jag saknar att ha egen tvättmaskin, är trött på allt spring i tvättstugan!
Hugo´s tv & dvd är trasiga, jag vill ha en platt på väggen med inbyggd dvd istället!
Och ja, nu har dom ynka 2 st usb uttagen på datorn gått sönder,
Hugo pillade in nåt så ena gick sönder, sen igår så plopp lossnade en till grej där inne i hålet på det andra usb uttaget .
Så nu har jag ingenting att ansluta mina grejer till!!
Blää!

En miljon tack?

Mest sur blir jag på att jag inte kan skriva ut något, min skrivare är ju min älskling,
jag skriver ut foton o sånt kul nästan varje dag ju :p

Tur att jag har minneskortsläsare på datorn iaf så jag kan lägga in bilder från kameran!

men buhuu, jag vill ha en ny dator,, skulle vilja ha en sån där liten dator, "bloggdator" som dom kallas..

Urk säger jag bara!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback