Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Jag lade mig igår kväll, klockan var typ 23.30 eller nåt. Och jag vaknade sen vid 4!
Gissa om jag var glad när jag insåg att jag hade sovit 4 timmar i sträck!!
Så skönt! :)
Sen lyckades jag sova lite till :)

Hostan är bättre idag, gudomlig hostmedicin det där ;)
Fast har varit svimfärdig och helt slut så har inte gjort så mycket mer än att legat i soffan och tittat på tv eller halvsovit..

Mina älskade pojkar är sjuka också, Max & Vincent har ju vattkoppor fortfarande,
guud hur Max ser ut alltså, prickar precis överallt, stackarn!! :(
Jag som tyckte att Hugo hade mycket prickar, Max har dubbelt så mycket.
Vincent har lite lagomt, hittills iallafall, det hinner bli mer än.
Max har feber också, Vincent är nog piggare.
Dom är ju hos Ronny nu men vi har ju pratat några ggr idag.

Hugo har haft hosta några dagar men inge mer än så, men hostan har blivit lite sämre och han har feber nu. Jag hoppas innerligt att han inte får samma skit som mig, stackars barn ska inte behöva må så kasst.


Vad gör ni denna fredag då? Händer det nåt kul där ute?
Har noll koll på nånting känns det som, har varit i min egna lilla bubbla den senaste veckan.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback