Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My dear Hugo.

Idag kom min stora älskling hit igen!
Så mys :)
Vi har haft massa mys och lek, bara vi två!
Men åh han saknar sina bröder. :(

Ronny var hit med alla 3 medans han skulle handla,
och sen när Max o Vincent skulle åka igen så ville Hugo INTE det,
han vart så ledsen och sa att dom skulle ju mysa med han & hans mysiga täcke,
dom skulle leka å titta på tv i hans rum tyckte han.
Och dom fick inte va hos pappa själva utan han för dom kunde ju klättra upp på bänken och ramla ner osv.
Sötnosen har alltid koll på sina brorsor, han är en så go storebror!
Han brukar säga att dom har blivit så stora och långa,
han klappar på deras huvuden och påpekar att dom har fått mycket hår,
och nu när dom har vattkoppor så tycker han nog synd om dom som är såå prickiga :p
Det är ju bara några veckor sen han hade vattkoppor så han minns nog hur det känns :/

Men dom kommer ju hit imorgon, och då skulle dom minsann mysa tyckte han! ;)


Jag som förälder får lära mig hantera nya saker jätteofta nu när han blivit så stor och tvillingarna också blivit så stora,
det är klart dom saknar varandra liksom, och det svider ju i mitt hjärta när det blir sådana situationer.
Men samtidigt så tror jag det är bra om dom är ifrån varandra lite,
och jag o Hugo har ju nästan aldrig egentid och det behöver vi också.
Min goskille, kan inte fatta att han fyller 5 år i oktober!!

Nu sover han iallafall och jag ska nog också lägga mig snart.
Har känt mig feberfri idag!! :D
Så niice!
Hade tvättid 10-14 så det var ju passande ;) hade huur mycket tvätt som helst efter att inte ha orkat tvättat på över en vecka.

men nu är det gjort och det är skönt!
Har diskat undan massor också, så imorgon innan busprupparna kommer hem ska jag bara dammsuga och torka golven.

Sen blir det full fart igen! Mina små galningar ;)
mina älsklingar!
Nä dom är inga galningar :p dom är faktiskt väldigt snälla, lite busiga bara men det är väl alla ;)






"Nu rymmer vi!!" ;)











Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-04 @ 21:56:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback