Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj oj oj!!

Vilka dagar..
Fy fan rent ut sagt vad dåligt jag har mått!! Ronny har fått lov att ta hand om barnen,
tuuusen tack för hjälpen!!
Det är så jobbigt när man är helt slut men orkar inte ens sitta upp, men kan inte ligga ner för då hostar man sönder sig ännu mer och det gör så förbannat ont.
Har inte kunnat sova på flera nätter, sovit sådär en halvtimme då och då typ.
Inatt höll jag på att få panik alltså, inte pga hostan, men pga alltihopa.

Jag har liksom fått allt på en gång, halsont, näsan är som en fontän, huvudvärk, bihålorna, hostan från hell, feber & värk i hela kroppen, lederna, muskelfästen och i huden, jag får galet ont i huden när jag har feber, så drygt, går inte ens att peta på saker liksom. Inge öronvärk iallafall, det är ju bra! :p
Det värsta är nog hostan, det gör så ont :(  och febern.
Jag har låg temp i "normala fall", ca 36. Idag låg den på 38, så det är ungefär som 39 om jag hade haft 37 i vanlig temp.
Hugo är också så, han är helt slut när han har 38 i feber.


Nä usch det här har varit jobbigt, sist jag var såhär dålig var nog innan jag tog bort halsmandlarna för 9 år sen. Oj, 9 år sen, det var ju nyss...? vad gammal jag kände mig nu haha :p

Jag var iaf till vårdcentralen imorse, fick en jättebra läkare.
Dom brukar ju knappt kolla snabbsänkan ens nu för tiden, men nu tog dom flera prover.
Skönt att bli tagen på allvar!
Haha han lät så rolig när han skulle titta mig i halsen, när han såg min tungpiercing :p
Haha gubbelilla!!

Jag har en kraftig luftrörskatarr, så fick penicillin och hostmedicin.
Så jävla skönt att få bekräftat på att jag faktiskt mår dåligt och inte överdriver, som vissa tror ;)
In your face liksom!! :p

Så nu ska jag vila vila vila, det är barnens helg att va hos Ronny också så jag KAN faktiskt vila massor.
Fast jag saknar mina skruttipluttar såå mycket!
Jag ska vila idag så får vi se hur jag mår imorgon,
kanske kan ta hit någon av dom iaf, egentid med Hugo hade behövts.


Nu ska jag slänga ner huvudet en stund, hostmedicinen gör så att man blir dålig och trött, så jag ska försöka sova en stund.

Skriver mer sen.
Todiloo.



Så små dom var där!
13/3-11


Hugo myser med lillebrorsorna ;)
3/3-11.

Mina älskade finingar!! ♥

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback