Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Naiils..




Gud vilken dag! Är så nöjd!
Igår var jag helt död, somnade vid 22, Hugo kom upp strax där innan och skulle bajsa, sen orkade jag inte natta han så han fick lägga sig bredvid mig..
och det är så skönt ibland för då får man sova många timmar utan att vakna!
Annars kommer han ju upp vissa nätter och då vaknar jag såklart.

Sen sov alla 3 pojkar till 8.45 imorse!
Så jag var verkligen utvilad & pigg & glad och har varit det hela dagen :)

Har lyckats städa massor,, hade tvättid så nu är berget på golvet borta ;)
Annars tvättar jag ändå 3 tvättar / dag, men berget minskat ju aldrig ändå,
hur fan kan de bli så mycket tvätt? Ett mysterium alltså!
Suck.
Funderar nästan på att sluta tvätta här hemma och bara ha tvättstugan :p
drar ju bara el, haha..


Har fått ut julen också, bara gardiner och ljusstakar kvar..
det tar vi en annan dag när vi orkar ;p

Sen grejat å grejat å fixat lite annat :)
Sen målat naglarna :p

NU är jag trött.. så nu blir det sängen.

Ska försöka bli bättre på att uppdatera! I promise.

Puss & God natt

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback