Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Busy Busy

Sorry för dålig uppdatering,, har vart fullt upp eller så har jag varit för trött för att sitta vid datorn..
 
väntar på mina glasögon också så ser ju så dåligt haha :p får ont i huvudet på en gång utan dom..
dom ringde i onsdags, då hade mina + ett par andra glasögon kommit bort i leveransen.. jaha kuuul.. så det tar väl en vecka till innan dom nya kommer.

Min syn hade blivit sämre sen jag fick brillorna 2009, och dom var ju trasiga nu :p
men linser vill jag inte ha :p
jag kör på glasögon jag ;)
Ska bli spännande, jag tog ett par lite dyrare, typ fyrkantiga rosalila-aktiga hehe, vad annars när det gäller mig liksom ;) :p
Nädå men det är ju kul att förnya sig ibland.
 
 
 
Nä nu ska jag titta på en heting på tvn! Antonio Banderas, yamyam!!

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Det är sååå snyggt med glasögon. Jag har brillor när jag läser, annars får jag huvudvärk från helvetet. Hade jag kunnat så hade jag burit dom jämt :P Men kör jag bil så blir det inte så bra eftersom jag ser suddigt på långt håll i dom brillorna :P

2012-07-21 @ 09:17:04
URL: http://emelieaspelin.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback