Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ååh shit..

Om en vecka fyller Max & Vincent 2 år! Jäklarns vad fort det gick!
Då var dom såå små, och oskyldiga ;)
Nu är dom stora o är fulla av rackartyg ;)
Mina små gosar! ♥

Jag tänkte köpa madrass till andra sängen nån dag nu,,
är lika bra att byta snart..
dom sover i spjälsängarna fortfarande men med en special edition-påbyggnad så sidorna är högre,
annars flyger dom ur på 2 sekunder.

Men jag gruvar mig verkligen över det här!
Hur sjutton ska jag få dom att ligga kvar o sova??!
Dom hetsar ju upp varandra hela tiden och ingen av dom skulle ge upp :p
det kommer ju bli spring hela natten.
*pust* ..

Med Hugo var det enklare, han var iallafall bara EN liten buse.


Skoj på bvc :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback