Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

angående barn på bordet..

Måste tillägga att jag har kämpat hur länge som helst med att dom inte ska va på bordet.
Nu går det inte längre.
Dom är större och smartare och det går inte att hålla undan allt för dom.
Tro mig, jag försöker med ALLT.

Sen är det ju verkligen så också, att tvillingar innebär dubbel trubbel. :p
Dom hetsar varandra heela tiden och allt blir tusen ggr värre :p

Igår gav jag upp och tillät dom att klättra upp på bordet,
och se på fan men idag har dom inte varit upp dit alls.
När man FÅR göra saker så är det inge roligt längre. :p



Kommentarer
Postat av: Maja

Det är verkligen så, dubbelt trubbel:)

2012-03-14 @ 13:45:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback