Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hej hej hej..





Lördag kväll är här..
Idag har vi handlat lite, sen varit på Elias kalas, jättekul att träffa dom igen, speciellt nu innan dom flyttar.
Vi kom hem och fick besök ganska på en gång.
Det blev grillat idag och guud va gott det var :)
Så härligt med vår o sommar o grillat o allt vad det är ;)
Det har verkligen varit fina dagar, jag har typ känt att det snart är sommar,
och när jag kommer på att det faktiskt bara är mars än så känns det lite mysko. :p

Ja men som sagt så har vi haft besök, nu sover barnen och jag sitter här..
kikar lite på nåt på svt1.

Ska lägga mig snart, är en riktig trötter.

Tack allihopa för idag, det var supertrevligt alltihop!!

Goood natt o sov gott :)



Kommentarer
Postat av: Ceciliabäst!

Söta bilder!!:)

2012-03-26 @ 08:40:13
URL: http://CecilijaaSalomonsson.devote.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback