Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helg!

God Afton :)
Lördag idag. Min barnfria helg, hela helgen ,det var längesen sist.

När barnen åkte till Ronny igår så fick jag lite städhjälp :p
sen åkte vi till Nusnäs å fixade lite, sen ner på bolaget å köpte lite alkohol.
Det vart middag hos Stina o Daniel, Tzatzikiburgare, gott gott ;)

Sen åkte vi ner på stan,, först in på Masala o drack nån öl, sen China o drack nån öl o nån drink ;)
Sen hem..
Jättetrevlig kväll! Lugn och bara allmänt trevlig liksom :D

Idag fick jag lunch av Pär, heta räkor. Muums!
Det är så kul att umgås med folk som är så duktig på mat!
Jag har fått prövat på så mycket nytt gott som pär har gjort :)

Det var meningen att vi skulle grilla i Nusnäs idag, men jag är sjuk.
Har känt mig krasslig i veckan o nu sitter jag här med hög feber o hostar.
uuuurk.
Så fick tyvärr lov att stanna hemma å vila. imorgon kommer barnen hem hit också så jag måste ju orka.
Älskade busungar, det är så tomt här hemma. men väldigt tyst å skönt haha ;)
Tur att en helg går fort så allt blir som vanligt igen sen :)

Det är så himla typiskt också att jag ska bli sjuk när jag är barnfri..
har så mycket att fixa som jag bara kan göra utan barn men jag orkar ju inte nu..
men det får bli sen då.

Nu ska jag se på film och feta i mig lite godis.
Hoppas ni alla har en bra helg!!

Puss o kram

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback