Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ja men just ja!

Jag är ju inte 25 längre, det har jag inte ens tänkt på :P
igår vart jag hela 26 år. ujuj gammal tant ..

dessa dagar har det varit fullt upp o dagarna har gått såå fort.

Fredag var jag på massa ärenden o fixade massa hemma inför lördagen, fick besök på kvällskvisten också.
Lördag åkte barnen till sin far, jag städade å fixade, sen fick jag sällskap å fick världens godaste middag, riktigt gott.
sen kom massa folk o det var massa fest, typ :p
Lite kaos vart det också, den där jävla minttun har raderat lite av mitt minne så jag fattar inte riktigt vad som hände :p
Natten vart inte så lång iaf, jag lade mig vid 02 tror jag? enligt sms på mob iaf :p
Förutom kaoset så var kvällen kung! Massa trevligt folk, massa goa vänner!

Söndagen var jag smått bakis o sov typ hela dagen, det värsta med min bakfylla är fan tröttheten, det känns verkligen att jag har brutit mina rutiner.
och det tar ju fan flera dagar innan man känner sig "normal" igen :p
haha..

Det är tur att jag inte festar så ofta :p

Måndagen kom barnen hem <3 , och jag fyllde år.
Jag, Ronny o Hugo var till Falun och träffade spec-logopeden igen,
sen hem o baka massa inför kalaset.

Igår kväll var jag helt död, lade mig vid 21 o somnade bums!

idag har det varit lite sådär,, mycket funderingar kring helgen o allt som hänt dom senaste månaderna.
aja nu måste jag se vad mina busgalningar gör!


Puss hej





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback