Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Min nya kärlek!

Ja föresten, jag har ju köpt en ny mobil ;)
Direkt när jag såg den så blev jag kär. Haha nej då men nästan ;)

Jag behövde verkligen en ny telefon, min gamla hade ju inte ens några knappar kvar så att skriva sms var lite jobbigt :p

Direkt när jag sagt att jag har köpt en ny mobil, en samsung galaxy nånting, så har folk antagit att det är samsung galaxy s2 eller nåt sånt :p
vadå är det den nyaste bästa eller vadå? Jag har noll koll på allt sånt där :p

Nä jag har en Samsung Galaxy cover s5690 :p
Extra damm och vattentålig :P
Passar mig perfekt!!


I love it, man kan göra så mycket kul :)
Bästa köpet på läänge!!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback