Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Rackarbusar.

Max & Vincent har blivit lite jobbiga. :p
Båda två har lärt sig att klättra ur spjälsängarna o dom är så himla busiga o har noll respekt för mig. :p
Hur sjutton ska man göra liksom, dom lyssnar ju inte o bara skrattar?!

Såhär krånglig var inte Hugo, och han klättrade aldrig ur spjälsängen så där kunde vi ha den tills vi bytte när han var ca 2 år.
Max & Vincent är nu ca 20 månader och dom förstår inte på samma sätt när man säger åt dom..

nu undrar jag om jag ska byta till vanliga sängar, o kanske läsa saga på kvällen?
Är ju skitsvårt att göra sånt nu när dom faktiskt är två stycken och jag bara är en :p

Sen när jag blir arg och säger åt dom så står Hugo och skrattar och tycker det är skitkul..
hur ska man säga åt han då då, jag vart lite arg o sa att han skulle gå ut därifrån o han vart nästan ledsen, men han måste ju också lära sig att småbrorsorna måste lära sig saker o ting..
det är fan inte lätt ibland alltså. :p

Äh jag får försöka tänka att det är lätt ändå, tänk dom som har ännu fler barn, sexlingar haha,
som ska nattas.. :p


Nä jag vet inte jag,, ibland känner man sig som världens sämsta förälder.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback