Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Små tassar <3

God kväll!

Imorse vaknade jag av någon som tassade omkring på nedervåningen.
kl 6. Jippie!..

Jag funderar starkt på att byta rum med Hugo, det känns inte bra att jag sover uppe o barnen nere,
Hugo kommer ju upp typ varje natt och då när tvillingarna vaknar o går omkring nere, tänk om jag inte hör o dom gör nåt tok liksom?.. tänk om jag inte hör att dom har vaknat liksom.
Om jag då sover nere så hör jag eller så kommer dom säkert in till mig.
Jag törs inte riktigt låta dom gå som dom vill i trappan heller, inte än.

Jag behöver inte mitt stora sovrum egentligen,
blir lite surt med tapeterna bara.. jag gillar min fondvägg. :p

Jag funderar.. vad tror ni?
Isåfall får det bli mitt projekt på lördag när jag är barnfri.

Jag måste verkligen göra vardagen så enkel som möjligt för att orka med allt..




Maxen.


Vincent.




Kommentarer
Postat av: Ellie

Du kan ju byta rum med dem en stund. När de kan gå i trappen kan du byta tillbaka :-)

Vet inte om du har en grind uppe dock :-/

Annars får du ställa din säng nere också så länge ;-)

Står ändå inte på förrän de behärskar trappen helt.

När min dotter var liten hade vi varken grind uppe eller nere (bodde i hus från att hon var ca 10 månader) och det fungerade ändå ;-)

2012-03-15 @ 20:01:48

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback