Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

suck alltså!

Men fan vilket liv det ska vara för att jag har hittat en ny kompis, en som faktiskt bryr sig och beter sig som en riktig vän! Bara för att han råkar va kille så går såklart massa snack.

Mind your own business säger jag bara! Vet ni fan inget så kom inte och säg massa skit!
Speciellt om ni inte ens känner människan i fråga!

Jag blir så jävla arg, ta hand om erat egna liv innan ni ska klanka ner på andra!!


Men det är skönt, vissa såkallade vänner har verkligen visat sina rätta jag och ni kan fetglömma att jag faller för ert fejk igen.

och bara för att jag alltid har trivts bäst med killkompisar så behöver man inte knulla med varenda jävel!
Jag kan va kompis med motsatta könet, jag vet inte hur ni gör men det är upp till er isåfall.



Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Så är det alltid, folk tror att man kan inte ha killkompisar utan att man ska hoppa i säng. Värdelöst. Och sen om ni skulle vilja göra det någon gång så är det fan ingen som har med det att göra heller :P

2012-03-29 @ 20:07:42
URL: http://emelieaspelin.com
Postat av: Frida

Men herregud, hur orkar folk hålla på? Haha. Tragiskt att folk ska lägga så mycket energi på annat än deras egna. Kram och ta hand om dig

2012-03-30 @ 12:33:22
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: stina

Stå på dej gumman! Huvudsaken är att dina närmsta vet hur de ligger till sen kan dom andra fundera och tro bäst dom vill!! =) kramar

2012-04-17 @ 10:07:26

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback