Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite sent..

.. oj va kl va mycket såg jag nu. Brukar sova vid den här tiden, brukar då inte sitta vid datorn såhär sent.
Jag är en sliten morsa vettni, så jag somnar tidigt ;p
Vissa dagar är jag inte in på datorn överhuvudtaget..
men  jaja..

den här dagen har varit lite sisådär.
Trött som ett as, jag är så glad att jag har Pär som ställer upp så mycket o hjälper mig med barnen!!

Blev lite piggare mot 17-tiden iaf så vi åkte å köpte pizza å lite skrot på Dollarstore.
sen hem och åt & sen var vi ute och lekte innan småbusarna skulle in och varva ner.
Max tycker det är skitkul att gunga, Vincent tvärvägrar. :p
Vi har börjat se mer olikheter på dom nu,
t.ex, så verkar Max va vänsterhänt och Vincent högerhänt.
Hugo är ju vänsterhänt och det märkte vi ganska tidigt.
Max är en riktig matälskare och verkar ha skitbra smaklökar :p
Vincent är varierande beroende på humör :p
Hugo är lika kräsen som vanligt :p
Jag försökte få i han jordgubbar här om dagen, men nää han vägrar smaka.
Han är lite jobbig :p


Jaja..
sen när alla barn sov så har jag o Pär fixar ute på baksidan,
klippt till buskarna å planterat nån blomma, krattat lite å fixat lite åt kaninerna.
Nån dag ska vi byta bur åt dom å fixa lite.

Sen tog jag en tvättid också, hade såå tokmycket tvätt och var galet trött på det så gick o tog en tid på en gång, så fick bort endel av högen iaf.
Har tvättmaskin hemma och den går redan på högvarv så jag kände att jag aldrig skulle komma ikapp annars..
så skönt att få det gjort.


Nu ska jag gå å sussa, trött ab.

Vi höres imörrn.
Puss puss






Småskruttar var dom här :p

hösten 2010.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback