Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ratatatata enligt Max

och Nej nej nej nej går båda två och säger :p
Idag har alla barnen varit på dagis, jag har varit på möte o haft besök av mamma.
Sen har vi varit ute massor, helt underbart väder idag med!!

Funderar lite på solskydd för barnen bara..
förra året köpte jag en dyr sprayflaska med spf 50,
går den att använda denna sommar också?
Det står då inget "bäst före datum".
Hur gör ni med era barn då det är såhär tokvarmt o mycket sol?





Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag smörjer in min lilla flicka så fort solen är framme..ungefär. Man vill ju gärna inte att dom bränner sig. Jag använder Eucerin 50+ Kids sun spray. Jag tycker den är hur bra som helst (:

2012-05-24 @ 08:43:55
URL: http://envisamorsan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback