Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh suck..

Idag är en sån där idiotisk dag då tamejfan allt är pissigt.
Allt går fel, barnen är bråkigare än nånsin, jag har ont i magen o ryggen o det svider o kliar o stygnen pickas o det känns som att huden drar o det ska spricka haha.
Humöret är hemskt, jag har känt mig som en bomb som snart exploderar hela dagen.
Svettas som en idiot, trött i hela kroppen..

jag kom på en sak.. HORMONERNA. Jag har ju faktiskt varit "gravid" o det är klart att det händer mycket med kroppen o hormoner osv..
jag hoppas det lugnar ner sig snart haha.

Tänk om jag blir lika jävlig som efter tvillingarna fötts,
åh herregud ;)

Nej jag hoppas att morgondagen blir mycket bättre!!

Ska till läkaren med M&V imorgon, kolla hörseln..
dagis tycker ju inte att dom reagerar på ljud.
Men det garanterar jag att dom gör, dom hör ju ALLT,
men dom få timmar dom är på dagis så kanske dom helt enkelt inte alltid VILL lyssna på fröknarna.
Men endel är ju sådär, tror att dom vet mer om ens barn än vad jag själv gör.

AJa nu ska bitterfittan hänga tvätt.
CIAO.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback