Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hohoooo

Lördag igen.. har varit en lite knasig vecka..
Och den har gått fort, kom på idag att fan det var nog ett tag sen jag uppdaterade bloggen.
Men vi lever och mår bra iallafall!

Jag har haft lite ont i magen, men det har blivit bättre. Jag var lite nervös ifall det skulle va nån komplikation efter operationen å sådär..
men jag tror faktiskt att det är dags för mens snart.. första mensen efter att ena äggledaren togs bort,
så då är det kanske inte så konstigt om jag har ont eller så.

Det är svårt när man inte har nån att fråga om sånt här :p
t.ex. efter en förlossning så kan man ju alltid fråga vänner, eller mamma, om saker o ting..
Men jag är väl ändå van att gå igenom saker i min ensamhet så jag överlever.

Förra lördagen vart det utgång iaf, det var skoj. Var till Orsa bowling med lite folk. det är alltid trevligt att träffa nya människor!

Söndagen sov jag.. tills barnen kom hem.

Sen har det varit dagis mån-tors å allt annat vardagligt.

Barnen var lediga igår Fredag så vi hade en mysdag.
Baka pepparkakor o bara var hemma o myste.

Hämtade kattungen också! :D

Sååå himla liten o söt! Så mjuk o lurvig o go! ♥
Hon heter Annie egentligen, men Hugo vill att hon ska heta Molly.
Så ja, det får nog bli så ;)

Det går jättebra mellan henne o Tic iaf, lite morrande blir det från Tic ibland men det hör till,
och hon blir lite sur ibland när hon vill sova o Molly vill busa ;)
Mina fina flickor :)
 
Hugo är verkligen lyrisk över detta, igår när vi skulle hämta henne så sa han "åh vad glad jag är!" :)
Imorse när han vaknade låg hon i hans säng, DET var lycka! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här helgen är då lugn.. jag har ju barnen också så.
Ikväll var det Herbie på tvn, den tyckte Hugo var skitkul :)
Vi laddade upp med chips å ostkrokar å godis,
massa Hugo-mys :)
 
 
 
 
 
Igår kväll. Hugos nya vän tittade på :)
Såå goa!
 
 
 
 
Nu ska jag nörda mig med lite spel. ;)
 
Trevlig kväll folks!!
Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Hon är ju bara så underbart söt lilla kissen!

Kram på dig

2012-11-17 @ 22:09:54
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback