Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I just wanna be haaaapppyyy...

Fredag kväll.. Barnen är hos sin far.
Idag har vi varit på stan, in på banken.. sen storhandlat.
Ätit pizza. sen åkte grabbsen, å jag har legat i soffan och halvsovit, vart så himla trött helt plötsligt.
Nu ikväll har jag tittat på Jiddra inte med Zohan på tvn haha, störd AB.
 
Blir nog sängen snart så jag inte sover bort hela dagen imorgon,
måste få endel gjort nu när jag är barnledig.
 
Jag saknar redan mina små solstålar!!
 
 
 
 
Hugo med sin supersnygga tandborste, han bara skulle ha en rosa :)
 
 
 
 
 
 
Suddig bild jag vet,,, men det är nästintill omöjligt att få en bra bild på alla tre :p
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback