Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Dagen har svischat förbi. Barnen har varit på dagis, jag var ner på arbetsförmedlingen.
Vi pratade om utbildningar. Men jag ska bara kunna bestämma mig för VAD, och VART.
Som dom flesta som känner mig vet så är jag så jävla velig, det är jobbigt :p
 
Sen hämta barnen o lite fika. Hemmaplock o middag o Hugo följde med sin pappa, M&V sover.
Dom har varit riktigt trötta gnällisar idag.
Ikväll blir det sängen tidigt för mig för dom lär väl vakna supertidigt :p
 
Imorgon är det fotografering på Hugos dagis, skojj.
På tvillingarnas dagis har dom ingen fotografering tydligen, bara ett gruppkort.
Trist, jag tycker ju det är skitkul med dagiskorten. Så imorgon vill nog Hugo välja kläder själv :)
Han har blivit jättenoga med vilka kläder han ska ha på sig. Det jag plockar fram duger nästan aldrig. :p
 
Snart är det helg också, jag är barnledig. Vetisjutton vad jag ska hitta på..
Det rycker lite i alkoholtarmen faktiskt, men jag måste ta det lugnt så min stackars kropp får läka ordentligt.
Nån som vill ses?
Nu ska jag pyssla lite här hemma i lugn o ro innan Hugo kommer hem igen.
 
Puss o hej.
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback