Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hoho

Hej hej.
Det har varit några dagar med fullt ös..
 
I torsdags följde vi med Pär till Falun, han var till skolan o jag o pojkarna gick på stan..
Jag köpte vinterskor, grymt sköna! Jag är supernöjd.
 
Och när vi stod i skoaffären så sa dom att det snöade.
Hugo vart överlycklig o tittade ut, små fina snöflingor ramlade ner från ovan. ;)
När vi kom hem till Mora så var det nästan snöstorm haha. brrr.
Dagen efter såg det ut såhär;
 
Barnen är såklart glada över det ;)
Får se hur länge det ligger kvar bara.
Skönt iaf med lite vitt ute, det blir inte lika mörkt på kvällarna då.
 
Vi köpte även massa presenter till Hugo i Falun, så nu är det klart.
Hugo fick en present av BR-leksaker, är man klubbmedlem så får man det när man fyller år och vi vart medlem där och då, så han fick en traktor ;)
 
 
Igår Fredag åkte barnen till sin papps, på kvällen vart det mat på Vasagatan 32,
förrätt tog jag toast skagen, den var supergod!!
Varmrätt pasta med kyckling, helt okej.
Efterrätt rabarberkaka m.vaniljsås o grädde, de var sådär..
& öl.

Sen vidare till Masala o tog lite fler drinkar.
En jättemysig kväll med gott sällskap o god dricka!!
Me like a lot.
 
 
Idag lördag har jag städat, sen tog jag en promenad till Ronny o barnen,
fick mat där. Sen hem o slöat framför tvn.
blir en lugn kväll, måste verkligen chilla ner lite, min kropp håller på att gå sönder totalt.
Blöder här o där o ont i magen o ont överallt o trött som fan o näää usch.
Vill inte gå in på detaljer men man märker verkligen när kroppen säger ifrån.
Förkyld är jag fortfarande, men det är ju den tiden på året så jag får väl stå ut till sommaren eller nåt :p
 
Jaja,
thank you and good night!!
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback