Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag.

Idag har vi fått massor gjort. Plockade ju nästan 10 liter lingon igår så idag har det gjorts sylt, o jordgubbsglass. Även paj, fast med blåbär.

Sen fick jag hjälp med barnen en stund så jag kunde städa,
plocka leksaker o dammsög o torkade golven.

Lagat mat o diskat o allt sånt som hör till.
ätit, sen kom syster o hälsade på :)
Hon är i Mora några dagar. :)

Nu sover barnen o jag är dötrött.. har sagt flera dagar att
"ikväll ska jag lägga mig tidigt"..
men ändå så har jag setat uppe till midnatt. :p
bra liksom..

så ikväll SKA jag lägga mig i tid!

Helgen har iaf varit jättemysig.
En mysig hösthelg, jag gillar hösten.


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så fin och bra vännen! :)

2012-09-13 @ 20:46:42

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback