Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nya avdelningen.

Hej hej.. i Måndags började Vincents inskolning på nya avdelningen på dagis. Det går faktiskt bra. Förutom att Max blir förstörd när dom skiljs åt :(
Men när dom träffas sen igen blir han såå glad o kramar Vincent o är så go :) <3

Vincent har nog tyckt det var spännande o intressant med ett nytt ställe, nya barn, nya fröknar osv. Dom har ju träffats förut eftersom avdelningarna har samma gård där dom leker ute.

Det har faktiskt varit skönt att få umgås med Vincent utan Max.
Dom är så lugna å snälla när dom inte är med varandra.
Men jag vill spendera mer egentid med Max också!!
Mina älskade pojkar. <3

Vi ska även ändra tiderna från 9-12 till 9-13.30,
vilket kommer göra stor skillnad.
Blir enklare för mig o dessutom så ska Hugos tider inte ändras
så han kommer få en stund ensam med mig.
Det behöver han.
Det är inte lätt att ge alla egentid.. jag önskar jag kunde klona mig :p

Äh jaja allt rullar på iallafall..
torsdag imorgon o då ska jag följa Vincent en stund sen ska han va där själv, men det kommer nog gå bra.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback