Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

veckan..

lördag eftermiddag o shit vad mycket det har varit i veckan. Hugo har haft inskolning på fritids, det har gått jättebra. :) han har mycket kompisar, är en hel del som bor grannar med oss som han leker med på dagarna också så det känns tryggt å bra.

Max o Vincent har börjat på dagis mån-ons. Det går också jättebra å dom är glada att va där.

Barnen mår bra å det är viktigast :)
jag mår sådär, det känns som att min kropp håller på å braka sönder totalt. sönderstressad bland annat.. ena axeln är paj å blir inte ett dugg bättre av att bära tunga barn osv.. kan knappt lyfta på armen överhuvudtaget.
ont i magen, feber å yrsel.
trött men kan inte sova. deppig å allmänt less.
hade behövt semester ;)

men jag har min fining å mina underbara barn å det lever jag på länge :)

jupp min fining, jag har träffat världens snällaste å finaste kille. 4 mån snart sen vi började umgås, var bara vänner men något sprakade till ;)
jag är bara så skraj.. är så van att allt går åt skogen å att bli sviken.. men han är så underbar på nåt sätt å rycker upp mig å behandlar mig ibland som en prinsessa ;)

lite ovant bara att han bara är 22 år ;) å jag 27. men han är konstigt nog en av de mognaste, klokaste, goaste, realistiska människor jag träffat!

Vi vet att folk tycker si å så om bland annat att jag har tre barn men det är våra liv å vi bestämmer ;)

nu fick ni en liten uppdatering iaf. ska göra maaaaat.. kycklinggryta å ris, mums.

puss hej

Kommentarer
Postat av: malin

nu är jag nyfiken..vem är din kärlek? ;)

2013-08-18 @ 18:40:21

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback