Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nyårsafton

God kväll :)

Är en väldigt lugn kväll hos oss, har varit hemma hela dagen å lekt å myst.
Hugo sitter o kikar ut genom vardagsrumsfönstren på fyrverkerier, man ser ju ganska bra när folk skjuter här omkring.
Jag tycker det är idiotiskt att hålla på med sånt här på gårdarna, håll er till nåt stort öppet ställe istället!!

Guud va trött jag är på att va sjuk, å det känns som att hela min kropp håller på att ge upp.
Har såna ojämna hjärtslag ibland så jag nästan blir rädd alltså.
Nä nu hoppas jag att vi får ett friskt 2014!!

Jag saknar mamma,, hon har ju flyttat ifrån Mora,
känns lite mysko, även fast vi inte träffas så jätteofta så
känns det typ tomt att hon inte bor här längre.
Tur det finns telefoner :)

Hoppas alla har en bra kväll där ute o gott nytt år på er!

puss å hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback