Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

mycket mycket






har varit mycket dom senaste dagarna..
i fredags var jag o pojkarna o åkte pulka nån timme, rooligt !

i lördags följde jag o Hugo till min syster o gratulerade henne eftersom hon fyllde år den 14e. Hugo behövde mammatid o tvillingarna fick helt enkelt inte plats i bilen. dom fick va hemma o mysa med sin pappa o var på sin kusins kalas :)

när vi kom tillbaka till mora så åkte Hugo till Ronny o jag gick till Erika.
roligt som sjutton!! som vanligt :)
var på ljungbergs å träffade massa skoj folk. sen lite smått tokig efterfest haha. meeen kul!! :)

söndagen sov jag o tittade på tv, så jäkla trött. märks direkt när barnen inte är här, man blir fan helt slut av tystnaden haha.

idag har jag fixat lite hemma, lagat mat å lagt i matlådor. blir inte att jag äter så mycket när barnen inte är här men nu har jag fixat nåt iaf. :)

har lyckats gå ner 14 kg totalt nu iaf, gött som fan!!
äter ju mycket mindre, nästan aldrig nå sötsaker eller chips å sånt.
och det är fan drygt att kämpa med tunga barnvagnen på oplogade vägar å allt spring hit å dit :p

imorgon ska tvillingarna på bvc så både jag o Ronny ska dit.
var längesen vi var där nu så ska bli intressant.

lägger ut massa bilder imorgon!!

god natt :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback