Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Smells like candy

Jag lyckades klippa skruttarna idag. Max fick behålla lite uppe på :p enklare när dom skiljer sig åt lite ;)

Hugo vägrar ju som vanligt.. han är omöjlig att klippa..
får väl se om jag måste muta han med ett tåg eller nåt..
han är ju galen i tåg. :)

Annars har vi haft lite besök, badat, städat, gjort chokladbollar, lekt o myst :)
Imorse hjälpte Ronny mig med dagislämning o hämtning,
jag fick akut öroninflammation igår, sjuuuuukt ont.
Jag har typ aldrig haft sånt förut? har ju varit ett halsfluss-barn istället :p

Men nu får det fan va nog! Jag har varit sjuk hur mycket som helst den senaste månaden!
Borde gå till en ryggdoktor också..
sen jag ramlade i början av januari o knäckte till svanskotan som fan, det känns verkligen att nåt sitter typ fel i svanken.
och få massage i nacken..
nä usch vad jag gnäller. :p

Slutar upp med det och lägger in lite bilder istället.
puss hej.

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback