Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:(

uuuuurk vad trött o slut jag är!
Inte trött i kroppen men som mamma!
Bara bråk å skrik å spring åt olika håll o vääägrar göra nånting som jag säger..
O Hugo sen då, trotsig som bara den!
vad har hänt med min snälla pojke?! ;)
*andas andas*...

Önskar jag hade nån som kunde hjälpa till ibland..
Jag är glad att Ronny har hjälpt till lite i veckan då jag varit så jävla förkyld.

Ingen verkar fatta, alla bara påpekar hur busiga dom är,
och den ena ska va värre än den andra.
Sen gnäller folk att jag inte orkar träffas eller göra nåt,
hur fan ska jag orka det?..
Prova att va själv med dessa busfrön nästan hela dagarna en hel vecka så ska ni få se..
Jag älskar mina barn hur mycket som helst,
men jag ogillar verkligen trotsåldrarna!! :p
Och med all påtryckning från dagis, bvc, specialpedagoger osv så känner man sig så jävla kass, världens sämsta morsa liksom.
Jag hatar när såna ska lägga sig i,
när vi sköter vårat liv själva så blir det fan så mycket bättre allting.

Idag är jag nog extra trött då jag haft barnen hela veckan,
o varit döförkyld o det har bara varit såå mycket med allting.
Imorgon ska dom till Ronny, då ska jag andas ut.
Och städa, det är ju ett bombnedslag här hemma..
Men jag kommer få dåligt samvete för att jag känt såhär.
Men det är ju verkligen ingen dans på rosor att ha barn..
man orkar inte va pigg o glad jämt.
Speciellt med en kaxig 5 åring o överaktiva tvillingar o man ska ta allt ansvar själv..
Man är inte mer än människa!

nä det här med att va förälder är fan inte lätt..
tur att man lär sig med livets gång och lär sig hantera allt på nya sätt..
man måste få braka ihop emellanåt..


Kommentarer
Postat av: llouiceolsson ' ♥

hej, allt bra med dig? ♥
har du sportlov som vi har?
ha det bra sötnos, kram!

2013-03-03 @ 12:47:30
URL: http://llouiceolsson.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback