Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ojjj.

Nu var det längesen jag uppdaterade.
Måste erkänna att jag har tröttnat lite, kanske borde göra en ny blogg, en nystart liksom.

Allt rullar på hos oss iaf,
denna veca är barnen hos sin pappa..
Det är så tomt å tråkigt, men jag har väl vant mig lite så det går enklare och veckan går sjukt fort.

Det har varit många underbara soliga o bra dagar den senaste tiden!
Vi har varit ute väldigt mycket, umgåtts med folk,
o försökt njuta av livet.

Nu är det snart bara 1 månad kvar tills Max & Vincent fyller 3 år!!
Jääävlar. Mina bebisar! :p

I Fredags var det lite fest. Lillebror Mattias fyllde 24 år å bjöd på gott grillat o efterrätt.
Öl o annat gott var det med ;)
Jättekul att umgås med syskonen o alla andra!!
En helt underbar kväll. :)
Såna utekvällar är verkligen guld värda.


Mina skummisar i påskas, därav Hugos påsksmink ;)
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback