Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

sjukling

god afton.
allt rullar på.. sjukdomar hit å dit, skola, möten om Hugos svårigheter, dagis, läkarbesök, psykologer å bla bla.

Jag har börjat gå hos en kbt och ska få bukt med all jävla panikångest och förhoppningsvis klara mig utan mediciner så småningom. skönt som fan att prata med henne, någon som fattar liksom.

Max o Vincent väntar på tid till operation.
Idag var Max hemma från dagis igen, undrar om det går en hel vecka utan feber o förkylningar! jag blir galen.
men alla är ju sjuka å man kan ju undra om det nånsin tar slut haha.

Men GUD vad skönt det är, Max tal har verkligen blivit bra o Vincent hänger strax på, han hör ju sämre o har lite svårare.
Max är lite av en ledare av dom två.

Har blivit en hel del träning för mig o Jonas, han har ju sitt "gym" hemma å det är perfekt.

Vi kanske ska skaffa hund! :D
ungarna är galna i hundar och jag har velat ha en länge. saknar lilla Svipp sjukt mycket!

Är lite trött på snön.. fick vintern lov att komma i januari haha.

nu måste jag följa Hugo ner en sväng, han törs inte gå själv :p
bye bye.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback