Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

spyor

Fy tusan vilken natt och dag.
Hugo började, spydde som en gris,, jag mådde illa.. lyckades sova nån timme sen spydde han igen.. höll på så några ggr sen var det Vincent.
Han spydde i sängen och på Max :p
konstigt nog har inte Max spytt nånting.

sen har Vincent varit dålig hela dagen.
gud vad man känner sig maktlös när dom blir helt förstörda när dom spyr :(
Älskade barn!

Men vilken reserv-energi man har som förälder när det blir såhär,
imorse trodde jag inte att vi skulle palla den här dagen men det har gått ganska bra ändå.
ja man har ju inget val, men ändå.

älskling jobbar å jobbar å jobbar..
haha snart borde han kunna vägen till Fagersta o Krylbo sovandes :p
Jag har följt med nån gång, åkt lok o det är ganska intressant att se hur de funkar med växlingar hit å dit å allt annat inom järnvägen.
Gubbarna tycker att jag ska utbilda mig till nåt sånt :p
ja hade jag haft pengarna till det så.....


Allt är ju en ond cirkel, inget jobb inga pengar, inga pengar inget körkort eller nån utbildning som man vill gå.
och väldigt ofta ska man ha körkort för att få jobb.
Hade jag kunnat hade jag flyttat till Sthlm :p

Jag är fortfarande sjukskriven men har sökt endel ändå,
är galet trött på att gå hemma!!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback