Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

2014

Nytt år nya möjligheter!! :)

Det är torsdag idag. Vaknade av att Hugo kom upp å var rädd vid 05 sen var det omöjligt att somna om.. vet inte hur jag lyckats men har så sjukt ont i ischias eller hur de nu stavas.. har inte känt av det sen jag var höggravid med tvillingarna!

Har tittat på tv en stund å nu har Max o Vincent vaknat så ska väl göra lite gröt sen är det fullt ös hela dagen.
känner mig lite stressad å imorgon åker vi. ska bli så himla skönt att komma iväg lite! Få umgås med bästa syster♥

Jag är så glad över dom jag har, är kanske inte så många som är så nära längre men jäklarns vad dom är guld värda!

love you!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback