Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

snööö

ja jävlar vad det har snöat sen igår! men det är kul tycker jag, blir lite ljusare och så kan barnen va ute å leka :)
dom kommer tillbaka till mig imorgon, jag längtar!

veckan har gått jättefort, kommer knappt ihåg vad jag har gjort?
Umgåtts massor med darling iaf.

Förra helgen var vi ju till syrran och Micke o var där hela helgen.
Supermysigt :)
På lördagen var jag, syrran o barnen till Sthlm,
det gick verkligen över förväntan med barnen i tunnelbanan och tågen och på globen :)
M&V är ju proffs på att smita åt varsitt håll och det är fan inte lätt när man är ensam med dom, + Hugo men han är ju lite lugnare.

Vi fick mysa med bebis också!
Jessicas kompis med sin 2 månader lilla sötnos kom på besök,
åå vad jag saknar att ha en bebis! Det går så fort och dom växer så snabbt,
tänk att Max o Vincent fyller 4 år i sommar liksom! Galet.
Och vår lilla skrutt-Hugo blir 7 i oktober.
Haha det är inte undra på att man själv börjar känna sig gammal!
Om 2 år fyller jag 30,,,, va fan vad hände egentligen, jag var ju nyss 20?! ;)

Nu ska jag göra lite eld här hos Jonas sen ska vi baka.

Hoppas ni mår bra där ute :)
hejhej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback