Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

fredag

En vecka kvar tills mitt hjärta kommer hem  från jobbet, blir hemma över helgen sen åker han igen. Det är det som är minus med han, hans jobb borta haha. O att jag "bor" på två ställen .. Jag hinner inte med allt jag vill både i Våmhus o hos mig :p  men allt  är så bra annars, stor skillnad o mycket  förändringar sen förra året. Vi har vuxit ihop mycket mer känns det som. ❤

Idag har jag i barnen varit ute o cyklat, sen mest varit inomhus o fixat. Har regnat till o från.. som hela veckan, nu vill jag ha sooool!


Nä dags att försöka sova nu, Max o Vincent lär väl vakna före 06 som vanligt imorgon :/ :p  


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback