Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bara för att liksom :P

Har du på dig idag? Turkost linne, svarta leggings, svart klänning/tunika..

Har du kramat någon det senaste dygnet? Ja Hugo & Marlene :)

Har du pussat någon det senaste dygnet? Hugo

Har du för frisyr? lite halvplattat, men uppsatt just nu..

Har du husdjur? Ja, 3 katter

Har du pallat äpplen? Ja,,

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Ja tyvärr

Har du ätit senast? lite strips


När vaknade du i morse? ca 06.15

När skrattade du senast? Idag

När var du på fest senast? Förra Fredagen

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Hmm, idag.. saker som måste göras även fast man inte vill.

När fick du ditt senaste sms? Typ 14 tiden av Helen

När är du född? 1986

När tog du studenten? Gymnasiet var inget för mig ;P


Vem kramade du senast?  Marlene

Vem pratade du med i telefon senast? Mamma

Vem skulle du vilja se ut som? Finns många!

Vem fick du present av senast? När jag fyllde år tror jag de var,, 12 mars..

Vem gjorde dig arg senast? Ronny

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Lyssnar inte på nåt just nu

Vem bor du tillsammans med? Ronny & Hugo

Vem vill du kyssa nu? Ingen faktiskt haha

Vem spelade du tv-spel med senast?  Mig själv, för lääängesen

Vad väljer du, glass eller godis? godis..

Vad väljer du, morgon eller kväll? kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? julafton

Vad väljer du, katt eller hund? Katt, är inte många hundar som jag faller för hehe

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon

Vad väljer du, sova eller sex? Beror på vilket humör jag är på :P

Vad väljer du, sola eller bada? Sola

Kan du laga mat? Ja

Kan du göra volter? I vatten hehe,,

Kan du köra bil? Ja, fast ingen tror på mig :P (har inte körkort..)

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja

Kan du säga hur många du har på msn? Ingen aning,, mellan 100-200..

Kan du säga vad klockan är? 18.31


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback