Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Vakna av att Hugo låg å "pratade", ca 6.25.. Lite smådrygt, jag kunde inte somna igår kväll.. Men men..
Hugo somnade vid 20 tiden igår, så inte så konstigt att han vaknade så tidigt idag.

Usch va fattig jag är idag, får ju pengar imorgon.. Blir typ korv å strips, billigt, inte allt för gott, men vad gör man..
Är the nanny på tvn, absolut första avsnittet! Det har jag aldrig sett, hehe va mysko allt ser ut. :P

Det är ju Sandra Bullock festival på tv3, filmer som hon är med i varje kväll, men jag har nog sett de flesta.
Ikväll är det iaf Speed 2, tyckte den var jättebra för sisådär 10 år sedan. Hehe.

image89


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback