Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon världen!

Ny vecka igen då, jag somnade ca 23 igår och har bara vaknat typ 3 ggr inatt, Hugo sov  till 7.15, så jag är rätt nöjd. :)
Och som man alltid kan säga i lite jobbiga lägen; det hade kunnat varit värre ;P

Jaja, har satt igång en tvätt, Hugo äter välling, han ska snart få rena kläder och ny blöja.
Sen ska jag äta frukost, ska faktiskt äta en ostmacka idag, vi har inte haft ost på över en månad nu så nu ska jag unna mig det, det  blir ju lite tråkigt att äta gröt varje morgon..

Sen ska jag fortsätta med mitt pyssel här hemma,,
det ska va skinande rent här imorgon, så dom inte kan klaga på NÅT hehe,
jag har inte ork för nå krångel med lägenheter nu. :P

Byebye for now


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback