Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:D

Tack ni söta för kommentarerna om soffan :)

Sitter just nu och väntar på att Marlene ska komma hit, hon borde va här när som helst.
Sen ska vi försöka plugga.
Jag är inte på topp idag känner jag, har fått den ärade mensen. :P
Men jag är lika glad varje gång jag fått det för vi vill inte ha en till bebis än :P
(jag vet att man kan va gravid även fast man får blödningar... men ni förstår nog vad jag menar)

Jaja,, skriver mer sen.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: marlene

vi har vart så duktiga nu tycker jag=)

2009-01-18 @ 19:25:12
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Anonym

yoyoyo

2009-01-18 @ 19:50:41

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback