Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En tur i regnet.

Hugo sov till 10 imorse, fan vad han har börjat sova länge.
Alla rutiner skjuts ju framåt och blir helt fel :P
Så vi gick med Ronny till Färnäs och grejade lite hos hans pappa,
första lite längre promenaden för mig på två veckor, så skönt!
Nu kan jag andas normalt igen så nu jäklar ska jag röra på mig igen :D
Jag och Hugo gick hem igen eftersom han skulle hem och sova till 13,
ananrs sover han 11.30.. men men.
Precis när vi gått ifrån Ronnys pappa så börjar det regna, så typiskt.
Men det gör inte så mycket, det är ju bara vatten :P

Resten av dagen blir väl att spenderas hemma,,
Hugo vaknar nog runt 15, sen är det nästan dags att börja med middagen,,
sen busa och leka lite, sen ska Hugo sova igen runt 19,,
jag fattar inte hur han kan sova 19-10. :P
Men han sover kanske inte lika djupt nu när han inte är helt frisk,
antar jag.



Det här inlägget skrev jag vid 13 tiden, men det publicerades tydligen inte..
jaja. :P Nu är kl 18.15 iaf :P
Tittar på One tree Hill.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback