Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Kom hem för en stund sen,,
åkte till Selja och var hos mammsen några timmar..
Och det var bra, nu mår jag bättre :)
Bara att se några andra väggar kan göra en piggare :)

Men sen fick vi lov att åka hem och göra lite mat och så ska Hugo snart sova.
Jag är väldigt noga med hans sovrutiner nu när han ska komma in i rutinerna på dagis och allt,
han ska sova/läggas senast 19 och då vaknar han lagomt vid 8 när man väcker han.
Sen är han trött till lunch igen och kan sova då :)

Idag hade han sovit 1 1/2 timme på dagis,,
igår var det antagligen bara att han inte ville sova eftersom det var längesen han var där
och det är ju roligare att leka :)

Som sagt så ska lille Hugo snart sova, och jag ska göra ett härligt fotbad och rå om mig själv lite :)
Fixa tånaglarna så man vågar visa dom nu när det snart är sommar :)

Jag & syrran kom på en perfekt mors dags present också,
skönt att ha det avklarat :)

Nu ska jag bara komma på en present till Mattias som fyller 20 nästa Söndag :)

Jaja, Puss O hej så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback