Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Happy Me.

Har haft en underbar dag idag :)
Var jättetrevligt i Selja, kul att kunna umgås & prata med släkten några timmar :)
Dom pratade om en av mina kusiner, som jag inte ens minns att jag har ( har trots allt över 30 kusiner :S ),
och hon hade kommit på att hon inte ville ha katter nåt mer, så hon hade bett någon lämna dom ute i typ Uppsala mitt i vintern och bara struntat i dom.. jag fattar inte hur man kan göra sånt mot stackars små djur!
Usch jag är alldeles för känslig & djurvän för att kunna förstå hur man kan va så hjärtlös.
Men men alla är olika, och vissa beter sig verkligen som svin.

Sen åkte jag hem, då hade Ronny & Hugo kommit hem redan :)
Åh va Hugo vart glad när jag kom in, han har nog saknat mig ;)
Man blir riktigt varm om hjärtat när man ser sånt ♥

Sen har vi bytt lite gardiner och sånt här hemma, behövs lite variation då och då :)
Nu ska vi se på tv, blir väl Robinson sen, men det känns inte så kul,
var mycket roligare dom förra omgångarna när man var yngre och tittade på
dom snygga killarna som var med :P (tss, nu förstår man inte hur man ens kunde tycka dom var så snygga :P )
och nu antar alla att Anna ska vinna, men det är ju inte säkert,
Jarmo är rätt bra tycker jag. Det står nog mellan dom två, men man vet aldrig :P

Vad har ni för er ikväll??

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback