Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag.

.. mår jag lite sådär,, blandade känslor om allt..
drygt.

Har lite att göra idag,, sen måste jag handla..
Ronny lämnade Hugo imorse och han hade inte blivit ledsen alls, skönt det iallafall.
Får se hur det går med sovningen ..

Jag skulle behöva en semester!! Varför kan inte jag ha den lyxen att ha massor av pengar och bara kunna åka iväg med Ronny och Hugo :)
Men det är ju inte bara att dra,, alla ansvar finns ändå kvar här hemma.
Jaja..
Jag klarar mig, imorgon mår jag säkert bättre.
Och imorgon kommer Sandra och hennes söta söner :)
Det ska bli kul, så vi får se om Hugo får va hemma från dagis eller inte,
det kommer bli full fart här med 3 barn :)
Olika åldrar dock, men ändå :P

Nu ska jag greja lite..
Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback