Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mamma

Var till mamma på ljusparty igår och det var trevligt :)
Köpte lite sommardofter, luktar underbart!
Bokade även in att jag ska ha ljusparty 16 juli,,,
om jag nu får ihop folk som kan handla..
helt onödigt att ha om ingen köper nåt.
men det är ju dyrt så det är inte så konstigt att folk inte har råd.

Min älskade mamma är sjuk nu igen, halva ansiktet är förlamat,,
tänk om du nån gång kunde få må bra?!
Det är alltid nånting,, reumatism, fibromyalgi, hjärtflimmer, nåt med blodet,
förkylningar hela tiden, ont överallt,, stress som fan, jobbigt liv annars..
och allt det där tillsammans är inte så nice.
Min mamma ♥
Du betyder så mycket för mig, utan dig vet jag inte vad jag hade gjort!
Mitt stora stöd i mitt liv, nästan det enda stödet också måste jag tillägga.
Den enda jag kan prata ordentligt med, som förstår mig.
Jag önskar jag kunde trolla så du fick må bra och ha ett lyckligt liv :)

Snart är det mors dag också, har beställt en grej som jag tror mamma kommer uppskatta jättemycket!
En ledtråd är att den grejen är bra för lederna :)


På maxi för ett tag sen :)
Jag älskar dig så lilla mamma!!

Kommentarer
Postat av: Helen

usch.stackars mamman=)hihi. hälsa att hon få krya på sej,ällä va man sa säga i detta läge..Puss

2009-05-20 @ 11:05:26
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback