Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu är det klippt =)

Nu har jag klippt mig!!
Det blev mer än hälften som försvann, hehe.
Men jag är nöjd, och fan vad skönt det är att ha kort hår!
Det är till ovanför axlarna typ.
Inget långt hår som killar på ryggen,
nu kan jag styla håret varje dag utan att det ska ta flera timmar :)
Och nu slipper det gå åt en kvarts flaska schampoo varje gång jag duschar :P
Nej då inte riktigt så mycket gick det åt, men med mitt tjocka hår + den längden jag hade innan så
gick det åt en hel del.
Sen när vi fått lite mer pengar ska jag färga det..

Sen kommer jag också va sådär sommarfräsch som alla andra är :)

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback