Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snälla rara

Ni är så söta, tack för alla ord :)
Igår vart det bråk igen och jag blir så jävla less så det finns inte.
Ingen förstår mig, ingen känner det jag gör för det är inte så många som har levt som jag har gjort.
Inte vara  trygg nånstans, inte känna mig hemma,,
bara vänta på att se den där jävla knytnäven igen, eller att få lov att slava ute i skogen, klyva ved, plocka kottar,
städa svinstian & hönshuset, vara barnvakt när jag var barn själv,, och mycket mer..
när jag var under 12, och sen i tonåren kom det värsta.
kan inte direkt påstå att jag har haft en "normal" barndom för en liten flicka.

fylla hit och dit, äckliga gubbar, jag kan inte skriva allt här,
men jag har aldrig känt mig hemma nånstans, och att leva i ständig rädsla sätter sina spår,
och det värsta är att den jag är osams med nu är så jäkla lik sin far och har precis samma aggressioner och
hon låter precis likadan som sin far när hon är arg och då kommer jag lite tillbaka till
dom stunderna när det var som värst..
Igår hade jag god lust att åka till nåt psykhem för jag orkar inte längre,
allt som tynger mig, jag får aldrig ur mig det och det fylls på hela tiden.
Tänkte ringa nån av vännerna inatt, men jag kan ju inte ringa och väcka nån,
sån är inte jag.
Men jag behöver prata med nån,
gråta hos nån,
få lite stöd.. inte bara via ord här på bloggen utan i verkligheten, en KRAM av någon liksom.
lite svårt att förklara här, vill inte berätta allt för alla,,
men därför ska jag nu dra mig undan helt nu för allt jag säger och gör är bara fel.
jag vet inte hur jag ska hantera allt.
Och det fattar ingen.

Och jag vet att  det finns dom som har haft det mycket värre än mig,
men för mig så har allt varit för mycket,
jag klarar inget mer helt enkelt.

Jaja, det är som det är och jag kan inte göra nåt åt det just nu.

Idag blir det fest och det är bara att dra igång leendet igen och låtsas som vanligt.
Kanske inte den bästa dagen att dra i sig alkohol,
men just nu bryr jag mig inte.
Hugo kommer inte vara hemma iaf så han kommer inte lida av nånting.

Tack iaf för era kommentarer :)
Blir jätteglad att nån liksom lägger energi på att försöka göra mig glad. :)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: marlene

vill inte att du ska må dåligt gummsan, det e faktiskt bara att du ringer mitt i natten, det spelar absolut ingen roll. även om det kanske inte e den bästa dagen å dricka på så kanske du behöver det så du får släppa loss å få annat att tänka på. massa kramar till dig vännen min.

2009-05-23 @ 11:46:08
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Helen

tur att du inte titta under soffan:)hihi..



åhh nina blir ju lessen i ögat när man läser de du skriver:( önskar att vi hade sets oftare:) men älskar dej<3 puss



du e världens bästa mamma t hugobus:)

2009-05-23 @ 12:06:21
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback