Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

WiWi

Fy tusan va trött jag är.
Full rulle hela dagen.
Är nu först jag sitter ner och bara tar det lugnt.
Blir nog en tidig kväll ikväll.


Ronny köpte sånt här till Hugo,,


Ronny tänkte nog inte på storleken på tälten :P
Hugo tyckte det var superkul att riva när pappa Ronny precis hade ställt upp det :P


Det tyckte Tic också :P


Han hade såå kul och vart jättesur när det var läggdags.
Vi konstaterade att det knappt får plats i hans rum :P
Antingen får vi lägga in alla leksaker i tälten eller ha tälten ute,
eller byta rum med Hugo så han för större..
Men jag vill inte byta,, jag vill måla om i vårt sovrum och det kommer bli jättemysigt.
Så vi får väl se hur det blir :P


Min lilla N satt och tittade på och såg lite rädd ut :P
Fegis.


Ronny köpte även flipflops till Hugo :P
Storlek 25, dom såg så små ut om man jämför med vuxenflipflops :P
10 spänn på dollarstore.
Helt klart värt det, Hugo kommer inte använda dom ändå eftersom att ha det där mellan tårna 
känns konstigt för han :P


Titta vad mycket det har växt på min barbapapa-blomma :)
Köpte den på bluebox.se .


:P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback