Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

3 års trots.

Haha ja vad ska man säga..
jag tyckte att Hugo var trotsig förut.. men det var då ingenting mot vad det är nu.
Välkommen 3 års trots :p

Ni som tycker att era barn är trotsiga, vänta ni tills dom är runt 3 år haha :)


Men vad kan man göra, sånt får man ta när man har barn. Är bara att va hård och bestämd. Annars blir han ju ännu värre vid nästa trotsålder. Jobbigt när man är ute bland folk, i t.ex. affärer..
verkligen alla glor. Har lust att sticka dom i ögonen med en nål haha. :p


Jag tror Hugo är lik sin far,, jag var tydligen jättelugn när jag var liten.
(det tog jag igen i tonåren) :p



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback