Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Snart kommer alla mina pojkar hem :)
Ronny, Hugo & tvillingarna åkte till farmor Carola förut idag, jag har varit hemma och städat och slöat :)
Så länge ingen av oss har körkort så kan vi inte åka allihopa, om vi måste ha skjuts så får vi inte plats helt enkelt.
Men Ronny pluggar på så det står nog inte på förräns han har körkort. :)


Har kyckling i ugnen nu, ska väl göra lite ris & beasås till eller nåt.

Känns konstigt att va helt ensam, utan ett enda barn hehe.. har nog inte varit det nåt sen tvillingarna föddes tror jag?
Eller jo när jag har varit och handlat eller när jag var till Ammie å så.
men jag har inte varit hemma helt ensam..


Lägger ut lite bilder sen :)
Nu ska jag göra klart maten.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Catte

Tack =)

Ja den 7:e juli kikade han ut. =)



går det bra med dom? är dom snälla mot er? =)



2010-08-08 @ 17:50:00
URL: http://crazymee.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback