Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

Vart lite förvånad idag när jag kom på att det var Fredag. Det var ju nyss Fredag. :p
Veckan har gått fort.

Har gjort massor idag..
bland annat varit ute och klippt bort lite av en buske som det har vuxit bär på så grenarna hänger så fult..
giftiga bär till och med.. bor vi här nästa sommar ska jag säga åt Morastrand att ta bort buskarna och så vill jag ha staket där istället..
vill ju kunna vara ute utan att behöva ha stenkoll så inte barnen springer iväg, eller äter nåt av bären.

Sen har jag fixat lite i bebisarnas rum.. ser verkligen inte ut som ett bebisrum hehe..
blir väl bättre sen nån gång när dom ska sova där inne , utan spjälsäng så ser det ju inte så barnsligt ut :p



Hugo satt och putsade sin bil med en eltandborste ;)
En som ingen använder såklart.. han hade skitkul med den, gick och putsade överallt på väggar osv :)

:)



Idag vart den pimpad också :)

Vi hittade hans skyltar, han har 2 st, ena hade vi på hans första vagn sen har vi glömt bort dom..





Skruttisarna låg och sov, som vanligt :p
fast dom har mycket mer vakenperioder nu, vilket är kul tycker jag! :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback